1002255_392982864152546_1921192787_n

تعداد طبقات مجاز ساختمان در اصفهان

امروزه با استفاده از سیستم یکپارچه سازی شهرسازی و درآمد در اصفهان می توان به راحتی و به صورت آنلاین از آخرین ضوابط ساخت و ساز ملک بر اساس طرح های تفضیلی ملاک عمل شهرداری، اطلاع پیدا کرد. برای دسترسی راحت به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان روی دکمه پایین صفحه کلیک نمایید (سایت شهرداری) و در ادامه مقاله مراحل و فرآیند استفاده از آن را به صورت تصویری مشاهده نمایید.

پس از ورود به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان، طبق تصویر زیر روی دکمه اعلام هوشمند ضابطه کلیک نمایید تا به صفحه خدمات شهروندان منتقل شوید.

اعلام هوشمند ضابطه

سپس با کلیک روی گزینه نقشه شهر(گزینه 1 روی تصویر)، ملک مورد نظر را پیدا کنید یا اگر کد نوسازی ملک رو در اختیار دارید در محل مشخص شده( گزینه شماره 2) وارد نمایید. پس از وارد کردن کد نوسازی و کلیک روی گزینه 4 اطلاعات ملک و منوی سمت راست ظاهر می گردد.

جستجوی ملک
درج کد نوسازی

پس از وارد کردن کد نوسازی، روی گزینه محاسبه تراکم ساختمانی مصوب و مجاز کلیک کنید تا اطلاعات تراکم ملک مورد نظر نشان داده شود. در زیر مجموعه این گزینه، تراکم مصوب، طرح تفضیلی، تراکم مجاز و کاربری مصوب و مجاز را می توان مشاهده نمود.

تراکم ملک

با توجه به تصویر زیر و مراحل مشخص شده با کلیک روی گزینه محاسبه زیربنای ساخت در طبقات می توان تعداد طبقات مجاز ساخت، مساحت هر طبقه، متراژ پیش آمدگی مجاز در هر طبقه را مشاهده نمود.

زیربنای ساخت

با کلیک روی گزینه اعلام مقدار در مسیر، می توان مساحت ملک، مساحت طبق سند، میزان عقب نشینی ملک را مشاهده نمود. هم چنین در این گزینه ابعاد زمین (شمال، جنوب، غرب و شرق) نیز مشخص شده است.

اعلام مقدار در مسیر

با طی نمودن این مراحل می توانید اطلاعات کاملی از تراکم مجاز، مساحت مورد نظر، میزان اشتغال فضا و ... از ملک مورد نظر را در اختیار داشته باشید.

یک پاسخ

نظر دهید

بخش های ضروری *